středa 12. října 2016

Uforpliktende treff i Bergen

yourgirl1

Hetero , 35 ar gammel, Stjernetegn: Skytte
Distrikt: Hordaland
By: Frekhaug
Om meg: HI! how are you doing today.. I am new to this kinda stuff I am a very open and honest person looking to meet anyone, I am always up for anything and looking for anything really (what ever comes my way or what ever happens happens) I love to change my look all the time just to let you know. Well there is alot to know about me, my life and what i do i will not post it on here if you wanna know then lets talk and get to know on another.. Hope to hear from you


alex90andra

Hetero , 30 ar gammel, Stjernetegn: Steinbukk
Distrikt: Hordaland
By: Fitjar
Om meg: sex is all for me
Om mine matcher: im looking for some fun, i love sex, all sex, need it all day long


Alberte

Hetero , 29 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Hordaland
By: Bergen


Veny

Hetero , 32 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Hordaland
By: Bergen
Om meg: hei, er ei jente på 28 år som søker etter artigheter og uforpliktet morro med menn i alderen 25-50 år !!


Asny

Hetero , 32 ar gammel, Stjernetegn: Vannmann
Distrikt: Hordaland
By: Bergen
Om meg: Jente ute etter en deilig mann, som liker å ta i et tak. . .


bestview

Hetero , 33 ar gammel, Stjernetegn: Fisk
Distrikt: Hordaland
By: Indre Arna
Om meg: Hello!! I'm young and cute and looking for someone to keep me entertained sexually! I love big cocks, especially if you know how to use it.Dirty talk really turns me on, but the whips and chains scene makes me want to run in the other direction. The dirty thoughts that run through my head during the day usually involve my tight wet pussy being pounded by a large hard cock, or once in a while I even think about licking a wet little clit. Not looking for anything that will lead up to a face to face meeting..strictly online.


jada

Hetero , 29 ar gammel, Stjernetegn: Tyr
Distrikt: Hordaland
By: Bergen
Om meg: Girl from the western Norway looking for you.... who can give me multiple orgasm with your tongue and your big one
Om mine matcher: Your who can give me multiple orgasm with your tongue and with your big one.


Sandra

Hetero , 40 ar gammel, Stjernetegn: Vannmann
Distrikt: Hordaland
By: Bergen
Om meg: Er en kvinne i moden alder som er snill, kjærlig, trofast, ærlig og er meg selv på godt og vondt. Har masse selvironi og bruker masse humor i hverdagen. Glimt i øyet og liker å hjelpe til. Ser alltid etter muligheter og løsninger der det trengs.
Om mine matcher: Søker en som vil ha MEG som jeg er, som har humor, innehar selvironi, empati, er kjærlig, ærlig, trofast og litt romantisk.


KlarforDetmeste37

Hetero , 37 ar gammel, Stjernetegn: Kreps
Distrikt: Hordaland
By: Bergen
Om meg: Jeg er en dame som er separert etter mange år med samme mannen, og har nå lyst til å finne meg en mann som kan holde meg het på kalde vinterkvelder ;) Så er du en spennende mann mellom 25 - 50 år, ikke nøl med å ta kontakt med meg!


Tittei

Hetero , 41 ar gammel, Stjernetegn: Fisk
Distrikt: Hordaland
By: Bergen


MW92

Hetero , 24 ar gammel, Stjernetegn: Løve
Distrikt: Hordaland
By: Bergen


Me

Bifil , 27 ar gammel, Stjernetegn: Vannmann
Distrikt: Hordaland
By: Bergen
Om meg: Si det😉
Om mine matcher: Fun! 💃🏻


Žádné komentáře:

Okomentovat